Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Qualitative Research Journal
  • About
    • Sobre a Revista
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Editorial Board (Ad hoc reviewers)
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Previous numbers
  • Indexadores/Bases de dados
  • Announcements
  • Statement of Ethics and Good Publication Practices
  • SE&PQ
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 3 No. 1 (2008): Profissão Professor: Formação e Desenvolvimento da Profissão

Vol. 3 No. 1 (2008): Profissão Professor: Formação e Desenvolvimento da Profissão

					View Vol. 3 No. 1 (2008): Profissão Professor: Formação e Desenvolvimento da Profissão
Published: 2008-06-01

Research Articles

  • A CONSTITUIÇÃO DA IDENTIDADE DA PROFISSÃO PROFESSOR

    Maria Anita Viviani Martins
    • PDF (Português (Brasil))
  • AUTONOMIA E HETERONOMIA NA ESCOLA: O COLETIVO E O INDIVIDUAL NA EDUCAÇÃO

    Vitória Helena Cunha Espósito
    • PDF (Português (Brasil))
  • A CONSTRUÇÃO DO CONHECIMENTO EM GEOLOGIA E AS SUAS CONSEQUÊNCIAS NA FORMAÇÃO EM DIDÁCTICA DOS FUTUROS PROFESSORES DA DISCIPLINA AO NÍVEL DO ENSINO SECUNDÁRIO

    Vítor Manuel Trindade
    • PDF (Português (Brasil))
  • CRITICAL PROFESSIONALISM IN MATHEMATICS TEACHER EDUCATION

    Ole Skovsmose
    • PDF (Português (Brasil))
  • FORMAÇÃO DE PROFESSORES: HISTÓRIA, POLÍTICA E PROCESSOS DE FORMAÇÃO

    Leonor Maria Tanuri
    • PDF (Português (Brasil))
  • FORMAÇÃO DE PROFESSORES: UM MAPEAMENTO DOS GRUPOS E LINHAS DE PESQUISAS

    Tadeu dos Santos
    • PDF (Português (Brasil))

Language

  • English
  • Português (Brasil)

Keywords

Index

logo do projeto miguilim

Associated

 

 

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

clustrmaps

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

The Revista Pesquisa Qualitativa, RPQ, has its joint headquarters with the Society of Qualitative Studies and Research, CNPJ: 73.567.752/0001-02, with Headquarters/Address:  Rua Monte Alegre, number, 984, complement, PUC/São Paulo, neighborhood: Perdizes, CEP 04642-970, city, São Paulo, UF: SP.

ISSNe: 2525-822 (Since 2016).

In the last CAPES quadrennial evaluation, it received the A1 concept (2017-2020).

The distribution system is Creative Commons 4.0

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.